Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Onsdag

Kategori: Allmänt

orkar inte skriva ett långt inlägg idag. :P
igår gjorde jag inte mycket alls, förutom att ha vårstädat då. Tvättat fönster, gjort rent ugnen, dammat, putsat aaa allt som man kan tänka sig. och lekt med az. Och imorgon ska jag städa mer. Typ rensa och sånt. tråkigt.. suck. Johan kommer hem imon! woho.
  Idag har jag vart ute och promenerat med mia en hel del så hurtig som jag är. Och så har jag sytt fast löshår i Angelicas hår. Och nu sitter jag här.
 Just det, häromdagen så satt jag och azra på vår balkong och hade ostbricka. Mycket trevligt, här kommer bilder.

pyss
mummaa
mummmmms
action
action på tunnelgatan, dom oranga gubbarna är brandkåren, dom skulle rädda en kisse. men misslyckades, och fick ringa dit en trädklättrare som kom dagen efter.
aaaaz
az på kvällen :)
mee
och så jag ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: