Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Fredag

Kategori: Allmänt

haha, jag skrev lite fel igår.. Norskar inte norrmän, hehe..
Jahopp, om 1½ timme så är johan hemma och då ska vi träna och sen sola, ska bli härligt, som uppvärmningså går jag upp till pappsi, tror det blir lagom. Det är ju varmt ute också så jag kommer la kolavippen efter 20 meter. Haha, nej så farligt är det inte. tror jag. Efter det så blir det väl gaddningskväll, fast det blir nog senare på kvällen för hade tänkt att få lite sunshine o blir happy innan. Man blir ju happy av solen, det är gött.
   Imorgon ska jag antingen på vårinvigning eller tatueringsmässa, jag får se lite vad jag har pengar till och inte. Ska kika på det lite sen.

Men nu måste jag dra och leta lite träningskläder och sen diska, hade även tänkt att putsa fönsterna men det kanske blir i morgon, beror på när jag och Johan är klara.

Hörs sen,
pyss!

Beloved brother ska hjälpa mig och träna (stackars honom, jag är klenast i världen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: