Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Fredag

Kategori: Allmänt

hej hopp.
Råkade försova mig lite idag. Eller hela dagen. Fast slutade så tidigt så det gör säkert inget. hehe.
Igår var det fullt ös medvetslös. Först var det skolan, sen kom pappa och hämtade mig, åt lite sen jobba till fyra sen direkt till Mattis för då Skulle Isa tatuera sig (som förövrigt blev jättefin) Sen så skulle vi in på bio men icke sa nicke. Så jag gaddade lite på min personliga klotterplank, ifall man kan säga det så. Med andra ord Mattis. Hehe, det blev en typ Jolly Roger tatuering, den här gången blir det en svart vit eftersom jag ska få lära mig skuggningar i allla dess former, ojoj.. Hur mkt vatten man ska, hur mkt man ska köra, ja det här blir kanon. Jag blev inte så himla nöjd med linjerna, men det var ju ett litet tag sen jag gaddade och så var det ju bara andra tatueringen. Men det blir nog bra till slut, i helgen blir det nog lite mer kladd, härligt. Mattis är snäll som lånar ut alla hans grejer och låter mig plåga honom med en massa färg och nålar. hehe.
mucho snällt.
   Ska strax dra mig till jobbet med, inte så spännande med tanke på att min huvudvärk börjar komma tillbaka igen :'(
men får väl tänka på att pengar går till en resa utomlands eller något.. haha. ;)

Nej nu ska jag göra mig iordning för jobb.
Puss!

(lägger inte in bilden på den nya gadden förens den är klar! )

Kommentarer

  • Lotten och Kotten säger:

    Jag funderar på att ge dig jobb i framtiden. För det första behöver jag någon som flätar i extensions och sen är jag förbannat tatueringssugen hörru...

    2009-04-22 | 18:06:23
    Bloggadress: http://oibyrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: