Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

säännaa

Kategori: Allmänt

nu sitter jag hemma, äntligen är helgen över! Jag hatar helgerna här nere påå tunnelgatan, man vet aldrig vad som händer.. Misshandeln på Johan hände ju utan anledning så man vet ju aldrig. ska bli så skönt o få flytta, om vi får flytta. Ska bli så skööönt så skööönt.
Marcus o min lillasyster är här, Marcus och Jonathan spelar jag sitter här, och Sofia kollar på när dom spelar. Spännande... Inte..
Igår hände inget speciellt, vi lagade lite mat jag och pappa, Jonathan var o hjälpte Joel med huset, det var dags för markarbete? eller något sådant. Till mat blev det fläskfilé, klyftpotatis, sås och sallad, så Jonathan var glad när han fick lite vettig mat i sig. Nu det senaste har det varit lite jobbigt med matlagning pga att man är så trött om dagarna. Det är sjukt jobbigt. Nog om det.
Idag så har jag varit ute med Mia, Mattis vovve, hon är ju såå söööt! Jag o Sofia plåtade höstbilder o bilder på Mia, det var trevligt.. Ska försöka få in någon bild, jag är inte så high tec när det gäller blogg. Jag håller på att lär mig.. Eller jag försöker iaf..
Snart så fyller jag år, på Lördag faktiskt, o då var det dags för att gå catwalk, för jag ska nämnligen vara modell då. Spännade.. Får se ifall jag går eller snubblar fram haha.. Det äger rum på kulturhuset, tid vet jag inte, tror det var ganska tidigt jag skulle gå. Det ska bli kul.. :)
Imorgon är det dags för skola, suck en tråkig dag.. Bara tråkiga ämnen, bara bita ihop :) Nehepp, nu ringde min bror så nu ska jag jaga reda på brännskivor, :)
Ha det fint! Puss :* Liza
blekta svampar ;) ne, solljus ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: