Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Ny dag, nya möjligheter.

Kategori: Allmänt

Hallo, nu sitter jag här ännu en gång. Min pojkvän och min bror Magnus sitter och spelar Ps3, jag tror dom har blivit besatta.. Mer tid för mig att sitta vid datorn ;) haha.
Min dag har gått ganska segt faktiskt. Jag har varit i skola, mött min lillasyster på stan, hon skulle färga håret på bäckadal idag, frisören sa att det skulle ta 1½ till 2 timmar, det tog 3½ . Dom är jätte duktig och så men jag tycker inte dom är så speciellt snabba, det är lite synd.. Mitt hår tog 4 timmar att göra, dock är ju håret ner till rumpan och jag är 1.60 haha. så det är ganska långt om man säger så. Sen efter jag mött min lillasyster hade vi matte, och jag hatar min lärare, hatar är ett ganska starkt ord så det kanske man inte ska säga, men han går mig extremt mycket på nerverna.. Jag blir tokig. Och honom ska jag ha i ett år, SUCK!!! Sen bärde det av till stan, med Evelina, Isa och Caroline, det var mycket tevligt, vi kollade på lite kläder och så åt dom och jag tog en kaffe på McDonalds, det finns ingen vidrigare mat än på McDonalds, MAX är godast! Så är det bara. Sen bärde det hemmåt.
När jag var hemma satt jag o umgick med min älskade pojkvän Jonathan, sen gick jag till min käre bror Johan och lämnade en kebabrulle.
Jag och Johan kollade på hus, blev ju inte alls sugen på att köpa hus eller! Det kommer det också!.
Johan flyttar dock på onsdag, det är lite tråkigt.. Men det blir gött dom dagarna jag slutar tidigt, så jag kan gå hem till dom, ifall dom är hemma då vill säga..
Nehepp, nu finns det inte så mycket att säga..
Dagens outfit var mys mys mys och mys.. Inte så vackert men det skiter jag faktiskt i.
Puss o kram! :* Liza♥
Elvis, min underbar katt :)
Här fick ni en söt bild på min underbara katt, Elvis! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: