Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Hej hej hej hej..

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag på jobbet , har jobbat idag, det suger. Tänkte att jag skulle göra om min blogg väldigt snart, den är så tråkig.. Skolan var helt okej idag, börjde med engelska sen drog de flesta i klassen in till stan och käkade, sen idrott o sen fick vi klippa lite, det var trevligt. I morgon har vi bara frisör heeeeeela dagen och det är underbart. Det är skitkul!.
Snart ska jag åka hem till min kära Jonathan o mysa lite. Katten har dock kissat på min väska så jag måste tvätta den.. :( Den luktar unket. 2 olika parfymer och kattpiss :( så jag har gått sån hela dagen i skolan och edt har ju inte alls varit pinsamt eller?! :( men skit samma.. i don't care.. dom får tycka att jag luktar äckligt då :P haha. Det finns nog inte mycket mer att skriva nu.. Gangster fest på kalles i helgen, får se ifal man går dit, är så himlllaaa sugen på kräftor!!! det är ju så gott! Ne nu kommer pappi :) Ha det fint !
Puss :* / Liza

Kommentarer


Kommentera inlägget här: