Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Halloo

Kategori: Allmänt

ligger i "gästrummet" (mitt gamla rum) uppe hos pappa, har sovit här i natt jag och jonathan, så snart ska jag hem till min kit kat o gosa sönder.. Jag har faktiskt saknat honom.
Igår så var jag hos Lamija, vi hade mys kväll med Isa o Azra, massa tacos, chips o choklad. Som vanligt tillhör tjejsnack, du vet, kärlek, skvaller o annat sånt där som jag tycker är skitkul. haha..
Ikväll blire att ta det lungt med jonathan o mange, ska nog sova uppe hos pappa idag igen tills helgen är över iaf. Så det blir väl typ Ps3 eller ngt.. Eller så blire Isa för hon skickade just ett sms, :) Jag o isa ska ta våra höstbilder till skolan så vi ska gå runt sjön. :) men nu ska jag åka, för pappa har brottom,. skriver kanske mer senare =)
Hadet fint! :* puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: