Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

torsdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag försovit mig.. vaknade kvart i 7 o bussen gick 7 så jag orkade inte stressa, var så fruktansvärt trött o då la jag mig ändå vid 22.00 efter Greys! det är ju så himla bra, det är desperata hemmafruarna det är gött! hehe..
Jahopp, nu är det bara två dagar kvar till att fylla år och gå på modevisning. Det ska bli spännande, sen efter modevisningen så ska vi väl fira mig av något slag, hur och vart vet jag inte än.. suck!.. Jag kommer ju vara fin i håret efter iaf, jag är ju en av modellerna haha.. Sen på måndag ska vi på en ny visning, hon är känd och heter Gunilla (kommer dock inte ihåg efternamnet eftersom jag satt och fifflade med håret medans Britt pratade med klassen hehe..) men det ska också bli kul. Hoppas jag .. hehe.
Jag har inte gjort ett skit idag, har sovit hur mycket som helst, jag kan sova på beställning helt seriöst.. Jag kan somna nu ifall jag vill. Det är sjukt.
Mange Mus sov här idag igen, det var trevligt.. Eller jag kollade ju bara på tv med dom sen somnade jag och dom fick spela haha.. Som vanligt..      Jag försökte spela lite PS3 innan också, bilspel, vet inte vad det heter men jag skulle drifta iaf, och det gick inte så bra om man säger så, så fort jag fick kläm på det så hände det alltid något som sabbade allt.. SUCK!!, jag fick iaf 10.000 inte dåligt för en nybörjare.. tror jag.. Jonathan fick BARA 20.000 000 igår eller i förrigår när han spelade.. Show off... Jag tror jag sabbade lite för honom nu, struntar jag i.. Mohaha, jag är så elak.
Nu ska jag gosa med min Elvis.
Puss o Kram! :* Liza
Sötnows!
                    Min baby ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: