Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Söndag

Kategori: Allmänt

Nu är helgen över, tråååkigt..
Igår fyllde jag år, och firades inte förens idag eftersom alla var slutkörda efter Johans flyttning, och jag var trött efter modevisningen. Det var riktigt kul och jag trillade inte, kommer lite bilder på det här nedan sen.
Så jag har firats idag, :) jag har fått bestick ifrån farmor och farfar, ett set jag samlar på JÄTTE fina! Och så har jag fått pengar ifrån morfar, TACK! Behövdes! :) och en mobil, i morgon får jag paket av min älskling! är jätte nyfiken haha ..
Var uppe hos pappa och firade, blev biff, potatisklyftor, sås och sallad, MUMS! och kladdkaka till efterrätttt !Tycker inte om kakor och sånt så mycket men en liten bit slinker alltid ner!
Så jag har haft en trevlig helg, nu ska jag slinka ner i soffan för nu har filmen börjat!
Puss o kram! :* Liza
Innan modevisningen :)   jag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: