Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Onsdag

Kategori: Allmänt

Heeej, idag har det varit en bra dag. Förutom huvudvärken då.
Först klockan 08.00 så var jag hos sjukgymnasten, det gick bra. 50% av smärtan i huvudet beror på min hållning. Min hållning är tydligen som en ostbåge, haha. Inte bra.. Så jag ska träna upp mina små muskler i ryggen, det ska bli "kul". Men går inte huvudvärken bort så ska jag pröva akupunktur, funkar inte det kan det vara migrän är det inte det så vet dom inte.. Så hoppas det försvinner, och jag är så glad över att det inte är något allvarligt!.
Nog om det..
Idag i skolan fick vi göra vattenvågor, (i hår självklart) jag han inte göra "torra" vågor idag eftersom jag kom senare.
Sen så fick vi schamponera varandra och fixa håret, det var kul. Zdenka och Isabelle fick göra lockar i HELA mitt hår haha, det tog en bra stund men det blev jättefint, sen så gjorde Isa en håruppsättning som det kommer bild på här nere sen.
Efter skolan så åkte jag och Isa till A6 och kollade efter jackor på bikbok, men köpte ingen idag. Sen gick vi till Majoren och åt en sallad, jätte god! Sallad, tomat, gurka, kräftor, räckor, fetaost, ägg och pesto pasta. Pröva, skit gott! + en burk rhode island sås, smarrigt..
Nu ska jag kila iväg och plugga på engelska glosor. Ha det fint! Puss! :* Liza
såå fiiint såå! I skolan :)
+ det är MITT EGNA hår, ej lös. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: