Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Hemma igen, och sjuk :(

Kategori: Allmänt

Denna helgen har jag tillbringat i Götet hos min kära syster Ida, jag och Sofia var där nere.
Vi gjorde inget speciellt, slappade och vräkte i oss en massa mat, chips och godis. Haha. Mycket tevligt. Fredrik var dock inte hemma, han har en tendens till att fly fältet varje gång jag kommer ner haha, nej men denna gången var det dags att jobba och så var det spelning i Karlstad. 
         Tråkigt nog men sant har jag också blivit sjuk, så jag har varit hemma i dag och läst lite i boken om Jenna Jameson, mycket bra bok ifall ni frågar mig. Ska försöka plugga lite matte senare idag också, SUCK! Jag hatar matte, det finns inget värre. Jag tycker heller inte om att missa skolan, men med tanke på att mitt huvud exploderar snart och jag har lust att hugga av min hals för att jag har så ont har jag inget annata val än att vara hemma. vilket suger..
        Imorgon är det dags att gå till sjukgymnasten igen, ska bli spännande, får se vad han har att säga den här gången, hur mycket jag behöver träna ryggen, när det är dags för akupunktur o.sv. 
        Nehe, nu måste jag ta något att äta innan min mage skriker allt för mycket. Jätte hungrig, får se vad jag får äta för min hals.. Skulle tippa på soppa, men kan ju hoppas på annat. :)Ha det fint! :* Liza
Syster Ida och Jag :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: