Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Fredag 17/10

Kategori: Allmänt

Hallo.
Får skriva lite fort eftersom jag måste slänga i mig en hamburgare och sen dra till Emma och kolla på idol med alla snyggingar!. Det ska bli trevligt, det blir inte ofta man träffar dom faktiskt. Lite synd, saknar trollehöjd ;(.
Nog om det.
      I tisdags var jag hos sjukgymnasten, det gick bra fick ett par övningar jag ska göra nu fyra veckor framåt. För er är det de enklaste övningar ni någonsin har gjort, för mig är det de jobbigaste på ett ungefär. Nu sitter jag och försöker sitta rakt. Det går inte så bra, jag har verkligen inga muskler i min rygg, och nu ska jag träna upp dem. Äntligen kommer jag se ut som en människa hahah!
      Sitter även nu uppe hos pappa och kollar på köket.. Eller kök och kök en spis, fläkt och en diskbänk, Pappa håler på fixar om köket, förhoppningsvis blir det jättefint.!
       Jag har även fixat sofias hår, men det blev inte så bra, eller jag är inte så nöjd. Hon hade inget tålamod och vänta till clipsen var torra, jag gjorde clipslockar på henne. Övning ger färdighet. I morgon blir det permanentspols lockar, bara locka inte permanenta, haha det vill hon nog inte.
       Nu är maten klar! Ha det bra!!
Puss! :* Liza
Mee and pappi <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: