Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

31 Oktober -08

Kategori: Allmänt

Snön är här, yeeeey. Det är mysigt. Jonathan tyckte dock inte att det var lika kul med tanke på att han skulle gå till jobbet, haha.. Jag är elak..  Vi fick också ikeas smygstarta julen igår och blev så sugen på att pynta och pyssla, tycker jag är kul. Jonathan har också lovat mig att baka pepparkakor vid 2 advent, det blev inte av förra ret så han lova mig att det skulle bli av detta året.. Mmm bäst för dig det Jonathan ;)

Igår eftermiddag gjorde jag inte så mycket, tog en dusch, kladdade in lite hårinpackning i håret och lera i ansiktet och kollade på tv. Sen senare så åkte jag och pappa till banken sen till colorama, blev kär i fototapet och längtar tills vi flyttar så jag får slösa pengar på inredning haha..  Blev också en pizza och cola framför tv.. för ovanligheten skull ahhaha.

Idag är det ju spökrundan.. I snön.. haha, får se när mickan hör av sig för jag vet inte vart jag ska eller när, men det löser sig. Alla ska på fest i stan ikväll, klä ut sig och grejer, men inte jag... Jag måste vara pigg på fototagningen i morgon.. Så det kanske blir utgång i morgon istället, ifall jag orkar då vill säga.

nu ligger elvis och klöser mig på armen, så nu får jag sluta skriva och ge honom mat!
Ha det fint! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: