Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

30 oktober. -08

Kategori: Allmänt

shit pommmfritts, jag vet inte hur många gånge rjag har sagt det nu. Dumma mix megapol!.
Jag har precis kommit på att man kan se kommentarer.. Hahha jag är kass. Jag är ungefär lika hugh tec på datorer som min bror Johan, fast jag skriver lite snabbare än honom för honom tar det ca en tio miniter för hhonom att skriva en mening haha ;)

Som sagt igår vart i Linköping, jag lekte mest med Louise och lite så, vi gjorde inte så mycket chilla mest, hehe.
Sen så blev det ju Becci och då fick jag god mat och jääätttee god efterrätt.. Kul att man kan träffa alla gamla vänner sådär ifrån skolan. Synd att det inte blir så ofta bara. Kul är det, blir mycket snack och hur det var förr och hur det är nu.

Fick reda på nu att det var den 15.onde vi skulle ner till GBG rockcity ;) haha. Men kanske åker en dag tidigare, beroende på hur länge jag går i skola och hur länge jag är hos sjukgymnasten, suuckk.. Så nu är det bokat på Scandic Opalen, härligt.. Alla hade inte fått plats i lägenheten haha. Får se vad lilla jag ska göra när alla går ut, hoppas det är ett nice rum och finns något att göra. Vore ju trevligt faktiskt..

Det blir nog att gå ut på lördag efter modellfoto prylen, ska bara hitta till hotellet den dagen haha. Får se hur det går med mitt as bra lokalsinne haha. Men det ska nog gå bra. Inte fått så mycket info om i morgon och den där spökrundan, haha jag lovar jag kommer bli rädd inte dom. Som i morse, jonathan tyckte det var kul och typ ta en liten halloween leksak han fick i kalle tidningen som skrattar och typ hålla det mot mit öra, jag stod och bredde mackor jag visste att Jonathan skulle göra något, men så klart blev jag rädd ändå. Får se hur det går. haha. Nu blir det dags för frukost för min del, har bara legat i sängen och kollat runt på datorn och beställt tid för kastrering, surt Elvis. Det blir nog bra :)

Ha det fint! Puss! Liza.

Elvis, min underbar katt :)
Blir en bild på Elvis. Han är söt..
Ska lägga upp fler bilder.. När jag orkar pallra mig ut någongång och ta lite ;)

Kommentarer

  • Diana säger:

    Fin blogg!! Ska vi föja varandras via bloggkoll?? =) Välkommen till min blogg där jag

    skriver om mitt liv som ung, nygift

    juridikstudent! Här kommer jag att

    skriva om mitt liv, mode, många

    resor, mina älsklingar, inredning,

    vardagslyx och mycket mer! Har

    jobbat extra som make up artist

    på filminspelningar samt

    manikyrist, så jag kommer med

    många tips!

    2008-10-30 | 17:45:24
    Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: