Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

29 oktober -08

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men sen i söndags har jag halft jobbat ihjäl mig... Inte alls kul igår jobbade jag sålänge som 11 timmar sen kom min kära bror Johan och hämtade mig, vi åkte in till stan och hämtade lite grejer och sen drog vi till max och åt varsin fet hamburgare, mumsigt. Frukost vid kvart i nio på kvällen, guuu va nyttigt haha. Jobbar man och kan inte sluta så blir det ingen lunch, inte bra men sånt händer.

Idag blir det Linköping, jag, Mamma, Sofia och lilla Louise ska hälsa på morfar. Det ska bli kul. Efter att ha kommit hem ifrån Linköping drar jag direkt till Becci då blir det tjejkväll med käk och så, sen vet jag inte det blir nog hemmåt inte fått så mycket sömn nu det senaste.

Föresten jag tycker max är bra. Vad jag fattade det som så planterar de träd i Afrika för att kompensera för allt icke miljövänliga saker som de gör. Och så är ju deras hamburgare sååå goda! Mc donalds kan slänga sig i väggen för deras hamburgare är vidriga, den lilla sallad man får är typ möglig. Men på Max då får man minsann massa sallad, tomat, lök, dressing och massa gott. Nog pratat om max jag blir bara sugen haha.

I morgon blir det nog ta det lungt med Jonathan eller så hänger jag med min kära bror Johan ska kolla in lite stuff med honom, mycket trevligt. Har inte blivit att man umgås så mycket med honom pga av flytten och allt jobb osv.. Men nu så, nu sååå! Måste ju umgås med sina syskon. Magnus har jag fått nog av hahah, ne men han kommer ner lite då och då och hälsar på. Ida träffar man inte heller så mycket, lite svårt när hon bor 29837072 mil hörifrån typ. Men ser henne den 14.onde? 15.onde? vet inte säkert. Ska kolla in hennes fina ring hon har fått av Fredrik! Är så glad för deras skull, så kul när folk förlovr sig. Någon dag är det min tur också. Men inte än haha.

På fredag så ska jag Mickan och Matte, vilka fler vet jag inte, så ska vi hålla i en spökrunda eller något sånt, ska få mer info ikväll. Vi ska skrämma folk som går en runda ute i skogen. Jag kommer säkert bli rädd själv med tanke på att jag är mörkrädd haha. Men det ska nog gå bra. .

Föresten förra veckan i skolan fick jag reda på att vi ska delta i skol-sm, får öva en massa på permanent rullning och lång hårs uppsättningar, tur att jag har min lillasyster! Haha. De väljer ut två i från våran skola, det är ju jätte bra ifall man vinner en sån tävling, får man plus i kanten när man söker jobb! Jättebra!. Nu börjar jag få ont i min rygg. Dags för mina övningar sen när jag kommer hem. Suck.. hahah, dom börjar bli jobbiga nu, men dom hjälper faktiskt! Woho! Har inte lika ont i huvudet längre, men när jag har det så känns det som huvudet ska explodera, men hellre det än ont varje dag. Trust me.. I know...

Nej nu blir det att pysa, ska försöka uppdatera så mycket jag kan!.
Puss och Kram!

underbar bror Johan!

Slänger in en bild på min bror Johan, han ser inte så glad ut men... Strunt samma! <3

Kommentarer

  • syster stor säger:

    det är den 15 nov en du får gärna komma dagen innan o hjälpa mej förbereda;)

    2008-10-29 | 12:58:40
    Bloggadress: http://idagbgrockcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här: