Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

25 oktober. Lördag

Kategori: Allmänt

Hejsan , nu var det ett tag sen jag skrev. Har inte riktigt haft tiden till att skriva riktigt, varit lite mycket med skola och jobb och så vidare. Det har väll int hänt så mycket under tiden, igår var lite gamla klasskompisar här och kollade på idol, det var riktigt trevligt! Puss på er.. Sen så har det väl inte hänt mycket mer, pluggat och jobbat och slitit. haha.

Ikväll blir det en lungn kväll, sitter och gosar med Mia och Elvis för tillfället och är barnvakt. Mattis skulle iväg på något jippo på kalles så jag var såå underbart snäll och tar hand om kidzzzen, guu va snäll jag är. Så det blir en promenix med Mia och barnen strax, måste trötta ut dem lite så doom somnar gött sen. Mia ligger och snarkar jämte Elvis nu haha.

Idag har jag också varit hos morsan, Louise fyllde 7 år i torsdags så hon fick 7 paket. Hon var mycket tacksam. Och jag vill också passa på att tacka mamma, :)

Hoppas på att Jonathan kommer strax så vi kan äta lite kvällsmat, lite smått hungrig. Hehe, som vanligt. Ska nog ta och göra mig lite kaffe snart också, skulle inte sitta fel. Mummaaa. Slänger in en bild på mig Evelina och Isabelle (två stycken ifrån min klass) när vi var på utbildningsmässan. Måste dra mig vidare!
Puss och Kram! :* Liza

Kommentarer


Kommentera inlägget här: