Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tis. 25 november.

Kategori: Allmänt

Åh vad jag känner mig kääss idag. Hela kroppen är stel och är borta i huvudet.. Great!. ja ja.. Ska väl inte klaga..
   Har bara haft ett engelska prov idag och ett svenska. Det är grymt. Hade dock glömt bort svenska provet men det gick bra ändå :-) förhoppningsvis så gick det bra iaf.

Jaja, har mått så kässt att mitt huvud har nästan exploderat, jag satt med fet tjocktröja inne i ett rum där det var 27+ och att jag ligger och kallsvettas nu. Inte kul inte kul.. Jag somnade även tre gånger på teorin på idrotten, så rolig var den.. Ne men det var väl intressant så, eller vi pratade om kost och sånt nödvändigt man tydligen ska veta, men jag somnade som sagt tre gånger..

Jag kommer inte orka att skriva mer nu.. Får uppdatera mer imorgon.
Här är min vecka iaf. Intresssant IKNOOOOWW!! :-)

Måndag- kompledig det betyder städa! usch usch
Tisdag- tanken var att jag skulle gå på stan och inhandla en present till pappi, icke blev åka hem, laga mat och tycka synd om mig själv. DHW ofc, klockan 21.00
Onsdag-  Klippp klipp, och sen stan, inhandla prylar, kolla på lägenhet? och Grey's!
Torsdag- kort dag, betyder hem och städa
Fredag- skola, och sen kommer barnen förbi en stund. Malin ska till gbg  :-)
Lördag- bäst att inte planera ngt.
Söndag- Jobba, och kanske fixa hår+smink på helena inför balen. Jag ute tidigt. det är bra har jag hört.

Ha det gott!
puss!

Kan fortfarande inte lägga in bilder :-(

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lägenhet? var? ska ni flytta? :)

    2008-11-26 | 00:49:58

Kommentera inlägget här: