Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Söndag 9 November 08

Kategori: Allmänt

Idag är det farsdag och pappa ringde mig i morse och tackade så mycket för paketet, eller kanske inte ska kalla det imorse med tanke på att klockan var 11:53.
    Det var då alla började vakna till liv, dvs Jonathan, Linda och Jimmy. Det var en hård natt för dom tre, jag satt själv hemma och spelade guitar hero, sikket liv jag har. Men jag tyckte det var kul och mådde inte så värst bra med magen, så det fick bli en hemmakväll för mig, har redan klarat easy och medium så det var dags att börja med hard som nästan är helt omöjligt att klara, men ge mig en vecka eller två så kan jag väl en låt haha.
    Annars vart det trevligt igår, lite tjej snack medans grabbarna spelade tv-spel. Alltid trevligt med besök. Det händer ju inte allt för ofta. Tyvärr.

Imorgon börjar en ny vecka, skönt att man vilat ut sig lite. Annars är det så mycket annat som man ska göra. På  fredag så blir det till sjukgymnaten och på lördag drar jag iväg till Ida! Presenter till både Ida och Dolly. Dolly blir nog gladast skulle jag tro!. Synd att min kära Jonathan inte kan hänga med bara.. Får väl bowla med Mange, Malin, Eskil och Sofia. Ifall de inte har gjort upp lag som sist. Hehe. Gick inte bra för mig då, var ju sämst.

Nu ska jag gå, Ha en trevlig kväll, gratta era pappor nu!!!!! :)
Min är bäst ;)

Puss och kram!!

Mee and pappi <3
Jag och pappa <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: