Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Måndag den 10 November.

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig och det är så himla skönt. Fast i och för sig så ska jag städa i genom hela lägenheten idag och göra Jonathan lite glad, vi ska nämligen få besök i morgon. Då måste det vara fint ;-) Annars händer det inte så mycket speciellt, kanske ska med Johan sen senare ifall han vill ha sällskap in till den stora staden Jönköping. Haha.    
          Jönköping är inte så stort med ifall man jämnför med Mullsjö så är det vääldigt stort, jag bor längst ner i hela Mullsjö på ett ungefär, pappa bor längst upp, det tar en halvtimme att gå till pappa. Så Mullsjö är inte så stort. Men det är skönt, riktigt skönt. När det är för mycket folk blir jag stressad, det är nog bara för att jag har bott här i nästan hela mitt liv, haha.
       Nog om det, ska spela lite guitar hero innan jag börjar med städningen!.

Ha en bra dag, hörs senare!
Just det, tack för kommentarer. :-)

Puss!

Lite uppdatering.

Nu har jag städat köket i TVÅ timmar!, det är riktigt fint.. nu ska jag bara fortsätta med resten av rummen, det blev till och med roligt att städa när man såg hur fint det blev.
         Kolllar lite på tv och tar en paus, jobbig att städa och kaffet ville ner i min mage, kaffe är gott. Nu ska jag dricka upp kaffet och göra i ordning toaletten, ha det gott sålänge!

Puss!

Mer uppdatering.

Efter jag hade städat så åkte jag och broder Johan in till stora staden Jkpg och kollade runt  lite och sen åt på max, blev en hel del tjat och skitsnack, alltid trevligt. Sen kom vi in på att det är inte "långt" kvar tills jag får ta körkort, haha bara ett år typ. Så Johan överaskade mig med övningskörning på industriområdet och det gick JÄTTE BRA!! Är riktigt stolt över mig själv faktiskt, inte kärringstopp en enda gång, och jag har bara kört en gång innan... på ettans växel, den ni!!
    Nu sitter vi här, jag Johan Jonathan och Jimmy och ska kolla på the cave eller vad den heter någon gammal skräckis, ska bli spännande. haha. Så det var min dag det, hoppas eran har varit lika bra som min!

puss och kram!

underbar bror Johan!
Kära broder Johan ! :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: