Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Måndag 24 November.

Kategori: Allmänt

Jaaa, jag vet jag har uppdaterat käässt, men nu är det ju såhär att det har varit något knasigt med mitt modem, eller det är fortfarande knasigt med tanke på att det tar flera minuter innan jag får upp en sida. Det är käässt.

Men men , min helg har varit bra. I Fredags gjorde jag inget speciellt, hade så ont i huvudet så hade en slappdag med Elvis. Sen blev det en lung del för mig själv, Jonathan gick ut med några kompisar och jag njöt av tystnaden tills Made kom och drog ut mig för att leka i snön. haha. Sen blev det hem och sova.
   Lördag, fick gå upp tidigt för att jag skulle till SKOLAN! haha, den ni, jo det var ju såhär att vi på Bäckadal hade öppet hus så då fick man pallra sig till skolan. Jaja, det var inte så jobbigt stod och klippte klart min docka sen såå gjorde jag en svinrygg, lite lockar på lillasyster Louise med hela familjen på ett ungefär som åskådare, sen bärde det av hemåt. Härligt. Det blev en spel kväll, Jag, Jonathan, Johan Erik, Sonni, Linda och Jimmy. Vi spelade Little Big Planet som är askul. Helt sjukt att det är ifrån sju år, skitsvårt haha. MEN KUL! :-D Jaja, sen somnade jag och Linda vid tolv och alla andra satt uppe och spelade till klockan 06:00 på morgonen.. Knasiga människor. haha
    Söndag, ännu en slappdag. Gjorde inget speciellt, jag lagade ehmm, såkallade pannkakor. Ja dom blev inte så lyckade, men dom gick att äta. Haha, på kvällen blev det Potatisgratäng och Fläskfilé, MUMMA! Så jag vart mätt. Mycket trevligt, jag och Jonathan låg och kollade på Da vinci Koden med, men både jag och han somnade efter halva filmen, väldigt trötta. :-) 
   
Och så kommer vi till idag. 
Jag var ledig idag eftersom vi var i skolan i lördags. Mycket uppskattat må jag lova :-) Så jag har suttit hemma och pluggat Engelska, jag har prov i mogon. Fick ett besök av en mycket sjuk Mattis idag, han var här och lämnde modemet han hade lånat igår. Med tanke på att det är snöstorm (nästintill) här i Mullsjö var jag så snäll att jag bjöd honom på en kaffe, det tror jag nog var uppskattat, gav även Mia lite hundgodis, det var nog också väldigt uppskattat. och nu sitter jag här! :-) Trevligt trevligt. :-) 
     Ojoj vad jag har skrivit mycket nu. Undrar ifall det är någon som orkar läsa allt det här. Haha. Jaja, nog skrivit. Ska se ifall jag hittar någon frän bild. :-) ha en trevlig kväll!
Puss och kram! 

Hittade ingen frän bild och internet är så segt så de går inte :-( tråkigt tråkigt 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: