Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Lördag 8 november.

Kategori: Allmänt

Sitter uppe hos pappa nu, sitter vid tv.n med Jonathan och Johan. Pappa är där nere och tapetserar i köket, blir riktigt fint faktiskt. Inget bra på tv nu, dom sitter och kollar på den gamla hulken, det dåliga ni vet. Inte för att den nya är så där speciellt bra den heller men det gamla är värre. Men men, inget annat på tv.
         Pappa har fått sin farsdag present i förväg, men han har inte öppnat den än. Hoppas han blir glad, köpte en vinröd slips, manchester (stavning?) knappar och sån näsduk som passar bra till jul. Så det blir han nog glad över, han blev också väldigt glad över kortet Ida skickade till honom. Bara så du vet Ida ;)
        Ikväll så blir det lungt, blir nog en ny bra film eller något sånt trevligt. Laga gott käk till det.

Var inne i stan igår, hade inget bättre för mig på kvällen så jag hängde med Madde och Challe när de skule hämta Andreas och Alexandra, Jonathan och Sonni hängde med in men inte hem.
       Vi var en stund hemma hos Jimmy B, inte så kul så vi åkte efter en stund, vilket vi hade varit tvungna till i vilket fall med tanke på att de skulle till krogen. 
        Skulle egentligen legat hemma och tyckt synd om mig själv igår, har så ont i vänster sida vid höften, hoppas det inte är något allvarligt, jag är ganska trött på att ha ont faktiskt. Det suger. Men som sagt det blev för tråkigt.
        Helena var nere en sväng igår och tog en kopp kaffe och snackade lite skit så som vi tjejer gör, oftast ialla fall.. Inte skitsnack så utan att man pratar om saker som inte är intressanta, om man säger så. Haha. Men det blev lite snack om balen och så, hur vi ska göra och så. Alla jag ska fixa får helt enkelt komma till mig, för jag kan inte åka runt hur som helst, jag har inget körkort eller bil och hade jag haft det så hade ni fått komma till mig ändå, inte jag som ska bli fin och gå på bal! Får ni gå till en salong istället och punga ut några tusen, have fun..  : -)

Nehepp. nu måste jag tyvärr bege mig, ha en fin lördag!
Puss och kram

Kommentarer

  • syster stor säger:

    Manschett-knappar heter det. vilken tur att han blev glad då för jag har nämligen inte hört något;)

    2008-11-08 | 15:29:13
    Bloggadress: http://idagbgrockcity.blogg.se/
  • Helena säger:

    haha de är rätt de gumman;) se ya soon. Puss<3

    2008-11-08 | 17:35:17
  • Alina säger:

    Hoppas du får en trevlig kväll! :)

    2008-11-08 | 17:38:58
    Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: