Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Fredag 21 November

Kategori: Allmänt

Halloo, får skriva lite fort och uppdatera senare. Har inte riktigt tid att sitta här just nu. Men men.
      Jag förstår varför alla blir depprimerade när hösten kommer. Men tänk dom som jobbar inne, du går till jobbet vid 7, mörkt ute, du slutar 4, mörkt ute. Man vill ju heller inte gå ut på lunchen eftersom den är så kort så du vill hinna äta, dessutom är det svinkallt ute. Man blir trött av allt mörker, du får inget solljus och frisk luft får du när du går till bilen fram och tillbaka. Inte tillräckligt med andra ord. Jag är glad att jag är ute lite om dagarna iaf.
       Nog om det, idag är det fredag, med tanke på min huvudvärk så blir det nog inget speciellt. Helena kanske kommer sen, då har jag något att göra :-) Annars kanske det blir idolkväll elelr ngt, har inte tittat på det på länge nu haha. Vet inte vilka som är kvar eller inte.  Och hur ser din dag ut då?

Men nu måste jag pysa. Jag hör av mig senare. Puss!
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: