Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

7 November

Kategori: Allmänt

EMA vad ganska bra igår faktiskt, det trodde jag inte haha. Eller det var lite segt när dom skulleprata hela tiden dom, 30 second to mars, tycker jag. Men annars var det ganska bra, Britney vann två gånger, det trodde jag faktiskt inte. Men men..
           Är hemma och pluggar idag, måste hålla ett öga på kissen så han inte slickar upp såret bara för att han kan inte ha krage, eller kan kan han väl men han är ju så "liten" mest smidig att han får av sig den. Konstigt nog ligger han i buren nu, han är knäpp, katter ska hata burar, vatten och snö.. Han älskar dem, och han äter allt utom gurka. Salt gurka går bra men inte vanlig gurka. Klementin äter han också.. Knasig katt..
           Idag ska Jennie och Helena komma, får väl se hur det blir med det.. Känner jag dom rätt så har de glömt av de eller dubbelbokat sig. Så får la se senare hur det blir. Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, jag måste klippa Jonathan idag ialla fall, jag har sagt det ett tag men vi båda har antingen varit för trötta eller haft någonting annat att göra. Men det får det bli ifall inte Jennie och Helena ska komma, vi ska testa Helenas frisyr och sminkning inför balen, alltid bra att vara ute i god tid.. typ, också har jag inget annat bättre för mig.
           Annars blir det väldigt lungt i helgen, städa och tvätta får det bli, och rulla lite permanent på sofia. Jobba lite på söndag som vanligt.. Spela lite... Ne mer än så har jag inte planerat. Planera är lverskattat.. ibland.. 
          
Ska plugga lite nu, jippi..
Puss och kram! Liza

Kommentarer


Kommentera inlägget här: