Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

6 november 2008

Kategori: Allmänt

Det blev inget bloggande igår, lillasyster var här och gjorde mig sällskap när jag tittade på Grey's, haha, Jonathan tycker inte om det programmet.
       Men idag så! Idag har jag varit inne i stan, jag fick ledigt idag ifrån skolan så jag kunde hänga med min söta lilla kissemisse när han skulle kastreras, han var väldigt groggy när jag hämtade honom, men såå söt så. Så nu har han fått så mycker godis och mat att han har tuppat av. Haha. Var och shoppade på ÖB också, allt är ju så billigt där, hehe.. Jag har också shoppat en tidig julklapp till nakenfisen Dolly! Två stycken hundben.
       Ska kolla på MTV EMA senare med Jonathan, det är säkert bra. Med tanke på att det är inget annat kul på TV.

Men nu ska jag kolla färdigt på 2 ½ män, såå kul!.
Ha det fint Puss! Liza

Kommentarer


Kommentera inlägget här: