Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

4 november -08

Kategori: Allmänt

God morgon alla glada! 
Jag är glad att jag vaknade upp idag, kan nog bero på att jag låg på golvet för att "lilla" Jonathan låg över hela sängen!. Haha. Nu är det inte långt kvar för lilla Elvis att beöka den stora staden Jönköping, min lilasyster Louise får hänga med och hämta en en groggy Elvis senare eftersom jag ska vara barnvakt åt henne på Torsdag. Barnvakt och kattvakt, haha.

Idag hoppas jag att dagen blir bra eftersom jag har så himla ont i kroppen, jag förstår inte, kommer all träningsvärk på en och samma gång? hmm.. Alla träning jag gjort under de här va blir det två veckorna? Dom kommer under en natt och nu kan jga inte röra mig, undra hur det kommer gå med klippningen idag då haha..

Hör av mig senare när jag kommer hem. !
 Puss och kram! Liza

Kommentarer


Kommentera inlägget här: