Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

4 november -08

Kategori: Allmänt

Hej igen.
Klippningen gick bra trots träningsvärken, blev uppklippning.  I morgon är det dags för lille Jonathan att sätta sig i stolen för nu har han fööör långt hår. Inte van vid att se honom med det.
    Ligger och väntar på att DP ska börja, har varit en seg dag idag, jag somnade på lektionen, bra Liza, bra.. Har varit så snäll idag, inhandlade ett spel till Jonathan som han blev glad över (därför jag sitter här nu, haha) och så en farsdag present till Pappa! Tack Lamija att du stod ut med allt velande! Haha.Hoppas eran dag har varit bra, men vart bra men seg som sagt. 
    Fick skolkatalogen idag, och jag blev faktiskt nöjd, ovanligt att en tjej säger så eller hur? De flesta flickorna säger alltid, men -"guuu va ful jag blev," men ändå så gör dom samma min, samma frisyr och så vidare varje år! Jag förstår inte, varför kan ingen vara nöjd med sig själv, visst det finns dom dagarna man känner sig skitful, men jag har en pojkvän som tycker jag är snygg mohahah.. Nej men seriöst jag tycker tjejer ska tycka mer om sig själva än va de gör idag. DET ÄR EN PLÅGA ATT LYSSNA PÅ ER, och ni tycker jag är elak ifall jag inte säger att ni har fel, men jag har tröttnat.. Även ifall jag tycker ni ser bra ut :-)  nog om det..
      Såg en jääättefin leopard klänning idag på gina och tänkte att den skulle passa perfekt till Idas lilla kalas, men tror du att den sagt snyggt sen när man provar den, nej nej.. Skitful var den på, det var synd. :-(
      Nu ska jag bege mig . Ha det fint! Puss! Liza
Btw, funderar jag på att bli tigerfadder eller djungelfadder jag tycker synd om djur :-(

Kommentarer

  • syster stor säger:

    jag vill bli apfadder, fast helst vill jag ha en liten apa som skuttar omkring här me dollan! läs min blogg så får de se vad jag har matat henne med idag. otroligt:)

    2008-11-05 | 18:21:50
    Bloggadress: http://idagbgrockcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här: