Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

3 november -08

Kategori: Allmänt

Hallo..
Jag har jäätte ont i panna. Jag och Mattis trillade (mest jag) på isen och jag landade på huvudet när vi gick till Joel. Gu va skönt det var, inte.. Det där med is och uppförsbacke är inte min grej. Inte alls..

Annars var lördagen väldigt rolig.. Vi var hos Jimmy först sen kom Jonathan och dom, sen gick vi ner till Kalles, skulle träffa lite personer man inte hade träffat på ett tag, sen skulle vi hem till Joel, jag gick med Mattis och Jonna det var då våran lilla olycka skedde, aj aj. Men men , det var kul hemma hos Joel..

Söndagen var inte lika rolig, dagen började med att jag skulle städa på jobbet. Inte alls kul.. Men men.

Idag försov jag mig, det var ju inte så bra kanske.. Suttit hela dagen hemma och pluggat i stället. Det har faktiskt gått bra. Fick höra att Caroline i våran klass ska byta skola. :( svikare.. buhu.. Hoppas det går bra för dig!.
          Nu sitter jag och väntar på att Jonathan ska komma hem.. Vore trevligt.. Vi ska äta lite sen gå upp med filmerna vi hurde igår med Jimmy och Linda, dom kom ner också, det var väldigt trevligt..

Nu ska jag göra i ordning här hemma lite. och min blogg!
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: