Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

28 november, friday

Kategori: Allmänt

Ja jag vet att jag skulle uppdatera igår.. det gick inte så bra.. mitt internet S U G E  R!!
Men men, ja jag vet att jag är lat Ida, I KNOW. and i like it na naa. :)

Iaf, vi kollade aldrig på lägenheten igår, Jimmy, en kompis hade vart och kollat på den.. NEJ TACK.
Inte nog med att huset är gammalt och räkningen kommer stiga multum så ligger frysen typ gömd någonstans. Nu kommer det bästa av allt. Hans kusin skulle bo där i ett rum, och vi skulle få dela våran toa med henne. BIG NO NO. Inte nog med att jag måste städa varje gång jag går in på toa utan den kanske är upptagen med. nono.. väntar hellre på en annan lägenhet, med egen toa och frysen i köket. så, det sög ju..
 
Nu sitte rjag i skolan och ska färga mina ögonfransar, hmmm. Får se ifall dom är kvar sen.
Kanske blir en tattoo idag med :-) mkt trevligt.

Ha det gott, hörs senare! Puss!


Uppppddd

hopp kom precis hem ifrån Petra, fråga mig inte varför jag åkte därifårn, dum som jag var.. Nu sitter dom väl och spelar rock band utan mig :-( usch så tråkigt.. Sitter själv hemma, jimmy och linda har inte åkt än och Jonte är på väg hem ifrån gbg.. Gadd blev det ingen heller det får jag ta i morgon. jahopp... Får väl se ifall någon orkar hämta mig.. Visst Mullsjö är inte stort men när man går till petra känns det som man traskar i en evighet... i REGN.. har redan varit ute och gått med mia och Johan runt hela Mullsjö, så kul hade vi det innan.. kul kul.. Får väl se vart mina stackars muskulösa ben bär mig..

Får väl kolla på Idol eller ngt, SUUUUUUUUUCK!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: