Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

27 november. torsdag

Kategori: Allmänt

WhAt's KoooCKIng GooOd LooOkInG?
svar på kommentar på mitt förra inlägg.
har inte kollat på lägenheten än, men blir antagligen idag. Lägenheten ligger inte så lång bort. Typ 500 meter eller ngt, nyrenoverad och INGA grannar, förutom Jonathans jobb. Så längre till bussen för min del :-( suck

Snart börjar jag och jag sitter i skolan, ska ha engelska.. Väldigt tråkigt. Har alltid tyckt om engelska, men den här engelskan SUGGGGERR. Men men ..
    Har hört talas om att Azra ska fika med Blondibella, mkt trevligt för azra.. :-) Och i morgon ska jag, fika och shoppa med Linda :-D Mycket roligare. Kan man äntligen prata om lite vettigare saker ;-D

Men men , jag får uppdatera senare.. För nu ska jag gå på lektion.
Puss!

Kommentarer

  • Mitt i stan... säger:

    Nyrenoverad låter fint. Inga grannar hade man ju velat ha, själv bor man mitt i stan med grannar åt alla håll och visst hör man dom jämt och ständigt, värst är när de gör saker som är privat. Hehe. Lycka till då!

    2008-11-27 | 11:51:11
  • syster stor säger:

    Men latmask deluxe! Om lyan ligger 500 meter bort så innebär det även att du bara har 500 m längre att gå....hur många minuter måste du plågas? hehe...

    2008-11-27 | 17:07:02
    Bloggadress: http://idagbgrockcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här: