Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

19 November

Kategori: Allmänt

ONSDAG!. bara Onsdag. Jag behöver helg så jag kan sova ut. Jag har varit så himla trött dessa dagar, och blir bara tröttare och tröttare.
   Sitter här nu har precis slängt i mig en energidrink, den hjälper faktiskt lite. Ingen sån där onyttig, en nyttig faktiskt. Den du!. Idag ska vi färga håret på varandra och sånt i skolan, får väl se hur det går, med tanke på att vi inte har gått igenom något i skolan om hur man ska göra med färgerna, men skit samma det blir nog bra ;-) bara färga över sen annars, inte så svårt :-)
    Skulle ju laddat upp lite bilder, men så blev det icke. Fick inte bilderna av min syster, så jag snodde en ifrån henne som jag snart ska lägga in eftersom jag måste gå snart.
    Hur jobbigt är det inte då?, Jag börjar 08.10 jag går upp 05.30 för att jinna med allt jag ska göra. Inte konstigt att jag är trött... Hmm.. Ingen sovmorgon på hela veckan, never ever.. Ja ja. Jag är iaf ledig på måndag... eftersom jag ska till skolan på LÖRDAG.. Öppet hus, så jag ska stå där och se glad ut..

Får uppdatera senare.
Ha en bra dag! Puss


Jag tyckte den var så fin.
:-)


Lite uppdatering.
Jag får dock skriva centrerat eftersom bloggen verkar vara lite knasig. 
Jag var inne lite på Lindex.com och såg att dom hade rätt snygga underkläder och 20% rea på hela Max-factor sortimentet! Jättebra tycker jag som inte orkar springa runt i affärer en hel dag för att kanske hitta det man vill ha. Bättre att shoppa på nätet, speciellt när man bor i en lite håla som Mullsjö att man måste åka in till Jönköping så fort man behöver någonting. Visserligen går jag ju i skolan i Jönköping, men efter skolan är man trött!
Så jag tycker att det är jätte bra att shoppa online och jag tycker ni ska kolla in på Lindex.com, ni har säkert alla set det på reklamen men ingen har orkat starta datorn, nu sitter ni ändå vid den. Så ta och kolla :-)

Har spelat lite Guitar Hero med min älskling Jonathan. Vi har precis klarat av medium, så vi får väl gå in på hard igen då. Men det är ju så hima svårt! Speciellt med dessa låtar. 
Jag blev lite paff när vi startade spelet, en av de första låtarna var av Social Distortion - Story of my life. Jonathan trodde nog jag var dum i huvudet som blev crazy för en låt. haha. Men men, Backyard Babies är även med. :-) Mycket kul att spela låtar som man känner igen. Låtar som tex Slipknot är gaaanska så svåra ja.. Nog om det.

Jag blev vääldigt arg och ledsen innan idag. Dessa djurplågare, jag förstår inte hur vissa människor kan bära päls, ni ska bara veta vad de gör mot dessa stackars djur! Jag var väldigt nära att slänga datorn i väggen när jag såg videon, men tänkte dte var bäst att stänga ner i stället. Nu har jag dock slarvat bort hemsidan men det var mig då inget mysigt att titta på. De flådde djuren levade, stod på deras huvuden, misshandlade dem, de var fortfarande i liv när de låg där utan skinn. Jag tycker så synd om dem, usch. Jag bojkottar päls.

Nej nu så ska jag ta och kolla lite med på kläder! Ha det gott!
Puss och kram 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: