Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

17 November

Kategori: Allmänt

Oj oj, nu har jag varit utan internet så nu är det dags för uppdatering!.
Fredag; Gjorde inte så speciellt mycket, jag var med Linda, övade lite permanentrullning, sen drog vi till Kalles och träffade lite trevligt folk så man satt där en stund, sen drog vi hem hit och somnade så inget speciellt hände.
   Iofs så var jag också hos sjukgymnasten, han sa att jag har varit väldigt duktig med mina övningar och måste tänka mer vad jag gör som skapar huvudvärken, också att jag ska på akupunktur inom 2 månader. Nog om det.

Lördag.
Sov inte så speciellt mycket den natten, men jag gick upp och satte upp håret i clips, så det blir lockar, msinkade mig lite och sen for jag iväg till göteborg för att fira Ida och Fredrik, Ida har fyllt 25 och Fredrik hmm 31? Och givetvis deras förlovning. De var nöjda eftersom de fick så fina presenter ;-) haha
    Vi åt mat och bowlade, min lillasyter Louise som är 7 år var helt crazy, jag tror hon fick för mycket socker eller så var det för alla lampor som blinkade så. Men hon vart nöjd. Maten var jättegod och jag vann närstan på bowlingen, på våran bana iaf. Ida var sämst! Men på ett bäst på allt annat ;-) Johan vann sen jag , Louise och sen Ida. Det var riktigt kul!
   Dock stannade jag inte kvar  senare på kvällen för att fira hemma hos Ida, jag åkte hem. Jag mådde inte så bra och kände inte för att åka tåg dagen efter. Var inte så sugen faktiskt. MEN, jag ångrar mig.. Tråkigt nog..
   Så jag satt hemma, kollade på Madagaskar och sen kom Linda och Jimmy och höll mig sällskap. :-)

Söndag.
Dåå hände det verkligen ingenting, var jättetrött. Och sen åkte jag och städade på jobbet med Johan, det var rätt kul. Johan kan vara bra allt konstig ibland. :-) Han är roligast då! haha. Kollade på lite film och sen somnade vi, jag grilljerade även en julskinka den dagen, mmmmm så gott!!

Måndag.
Jaha, nu vart det en ny start på en ny vecka och jag hade prov idag som jag totalt hade glömt bort! Men det gick bra ändå!
Lite stolt över mig själv, det ska man vara ibland, får väl se ifall jag är mindre eller mer stolt sen när resultatet kommer. Haha. Snart så kommer Jonathan hem och då ska vi handla lite mat för vi ska laga köttfärsås och spaghetti och bjuda över Johan. Ifall han har tid, haha.
    Tycker inte om måndagar, jga slutar för tidigt. Låter kanske dumt men inte ifall man bor i Mullsjö, för det går INGA bussar och INGA tåg vid den tiden så får sitta en timme på juneporten och vänta på bussen. Inte såå kul måste jag ju säga.

Lägger in lite bilder sen :-)
Ha det så bra!! Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: