Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

13 November 08

Kategori: Allmänt

Igår så blev det fullt upp! Kom hem ifrån skolan ca 16.00 och började med bullbak med fulla muggar med mamma och lillasyster Louise, sen så kom Linda, Jimmy, och Sonni. Det blev en hel del kaffe i köket med Linda medans pojkarna spelade. Sen plugga lite och efter det må kasst och somna. Spännande va?

Idag blir det storhandla med mamma! Ska till maxi och köpa mat och en massa godsaker! Det är gott, mer än å vet jag inte vad jag ska göra, det dyker säkert upp något, ska äta en massa bullar ska jag göra. Är sååå himla goda!!!
Bullar med kanel, bullar med hasselnötskräm och bullar med mandelmassa, guu vad gott måste ta en sen!

I övermorgon bär det åt till GBG, härligt och träffa syrran, pilo och Dolllly! Bowling och mat, det är min greje det. Det bär nog av hemåt sen. Tror jag, får se vad som händer lite. :-)

Nu ska jag ringa mammi, uppdaterar kanske lite senare :-)
Puss och kram!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vi skiter i konserten så stanna kvar o parta vettja;)

    2008-11-13 | 18:17:26
  • anonym säger:

    du ser så jävla bra ut!

    2008-11-16 | 19:46:39

Kommentera inlägget här: