Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

1 november -08

Kategori: Allmänt

GODMORGON!.
Jag är faktiskt lite nervös.. Jag som aldrig brukar bli nervös, men nu sk ajag faktiskt testa något nytt, att ta modellbilder.
Åker om ca en halvtimma in till stan för att leta upp hotellet vi ska vara på, måste ju vara säker på att vi hittar. Haha. Sen kanske dom behöver lite extra tid för att fixa mitt hår, jag har ju faktiskt gaaanska långt va.. Men det ska nog gå bra, hoppas på åtminstonde en bra bild, hehe.
Efter jag har tagit lite bilder blir det shoppa lite på stan och lite sånt mys, skulle egentligen lämna in min telefon men kan göra det på måndag eftersom pappa har mina kvitton och allt viktigt som man behöver. haha. Jag har noll koll på papper men det ska det bli ändrig på!.

Gårdagen slutade med att jag satt hemma och kolla på skräckfilm tillsammans med Elvis. (min katt) Jonathan var ute med grabbarna och lite så.. Dom var här en sväng och spelade lite NHL och Guitar Hero med mig. Jag var ju helt klart bäst.. Hrmm. Vi kan låtsas ialla fall.

Men idag kanske det blir att man träffar lite kompisar, får se ifall dom pallar med tanke på att de var ute igår och Jennie jobbar på godisfabriken, jag tycker synd om henne, det kan inte vara kul och stå där inne när det är 100000000 folk som ska köpa godis.. Hahah. Men hon får ju pengar ;) så det är ju bra.

Nu ligger Jonathan och snarkar och pratar i sömnen, tycker jag är skit kul. Haha. Likaså Erik och Sonni. Elvis tycker också det är kul att trakassera dem, typ hoppa och bita på dem hahha.. Sån skadeglädje!. Själv dricker jag mitt kaffe som håller på att bli ljummet och väntar på att klockan ska ticka vidare.. Den går inte så speciellt snabbt just nu. Men men, kanske ska ta och leta efter ett par strumpor? :D

Ha en bra dag! Puss Liza

Btw, tack azra (azratopuz.blogg.se) för att du gjorde i ordning min blogg! :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: