Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

1 november. -08 eftermiddag

Kategori: Allmänt

Nuuuu har jag kommit hem ifrån modellfoto tagningen och det gick riktigt bra! Dom tyckte jag var riktigt duktig också! :)
Det var jättesvår att välja ut bilder, men ett par stycken blev ju inte lika bra som de andra! Jätte kul var det, och visst ni som tycker det är löjligt att såna som jag vill testa och se ifall man blir bra på bild, tyck ni det. Men ni som vill testa tycker jag verkligen att ni ska, för det var riktigt roligt och visst man blir nervös för att man inte vet vad man ska göra.. Men jag fick mycket hjälp, poserna kändes helt knasiga men blev jättebra på bild! Fotografen var jätte duktig, stort tack till honom!
Hur kul som helst och är jättenöjd med bilderna!
Här får ni en bild ni kan få kolla på!.
Ha en bra kväll! Puss! /Liza

wiie, fläkt! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: