Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Trubadur

Kategori: Allmänt

tjääna, precis kommit hem ifrån jobbet.. Usch , mycket folk idag igen inte kul alls.. Så snart ska jag städa lite granna för det ser ut som hejkon bacon. Ikväll är det trubadur på kalles också, det vill säga att hon har fixat en som kan spela. Så slipper man rix fm liksom, det är ju inte så jävla kul o lyssna på reklam stup i kvarten. Jag ska också till Lamija ikväll, det ska nog bli trevligt :) fick sätta mig vid datorn för nu är det ingen tv inkopplad.. :(( snyft.

Jag har lille Elvis i knät också, han tycker om o leka med knapparna. Får väl se lite vad som händer efter Lamija ifall jag går ner till kalles eller ifall jag går upp till Janni sen. Det märker jag.. Så tröööött, vill ha lite massage. Hepp, ifall man ska ta o lyfta på fläsket o börja diska :(( vill inte men måste. Måste måla lite sen med, rätta till min "raka" linjer.. hahah.. jätte fina, verkligen.  Hopp Hepp ..

kvällens über coola outfit blir ju mina svarta brallor, döskalle skärpet o så ett orange linne.. den du..
;)

Ha det fiiiiiiiiint. / Liza

Kommentarer


Kommentera inlägget här: