Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tjäänaa

Kategori: Allmänt

Första gången jag bloggar nu då, sitter på jobbet nu, skit surt skulle inte gjort ett skit idag bara stänga av telefonen o låsa dörren. Min o Jonathans ettårsdag idag. Men innan jag hinner stänga av telefonen så ringer pappa o väcker mig. SUCCKK o nu lär ju inte han komma o hämta mig på ett bra tag..
Jag är typ klar nu, har bara lite dammsugning kvar, jaa jag städar.. Wohoo.. Pengar som pengar... eller hur..

Ni som då inte vet ngt om mig så heter jag Liza, det kan du tillomed lista ut med röven, bor i Mullsjö oftast hos min pojkvän Jonathan, har en kisse tillsammans med honom han heter Elvis o han är astuff, nu finns det inte mkt mer o säga. 17 år.. nu så finns det inget mer.. 

Midsommar var skiiittråkig, förra året hade jag så jääävla kul o så detta året sög giraffpiss. Jag o Jonathan var hemma innan 01.00 då är det ngt som är fel.. Vi brukar oftast inte vara hemma innan 04.00-05.00 typ. Det är illa.. Nehepp jag ska väll typ avsluta mitt så jag kan sätta mig här igen o terrorisera min pappa på telefonen. Sen kan jag åka hem till min co

Kommentarer

  • syster stor säger:

    men du vet väl att det var kul bara för att jag var med och styrde upp det hela:)

    2008-10-24 | 13:57:43
    Bloggadress: http://idagbgrockcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här: