Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tjääna

Kategori: Allmänt

Nästan kommit hem ifrån jobbet nyss, jobbat på kalles idag.. INte alls mycket folk eller, suuuuck.. Kändes som hela mullsjö kom på en o samma gång haha, + några ifrån finland med. Så dagen har varit stressig o jobbig, timmarna flög förbi. Men nu e jag hemma o sofia sitter o leker med Elvis . Kollar på project runway också, rätt fräna kläder, repriser ifrån .. något år.. vet inte när .. kollade på det nya igår, var mest den babydoll/ underkläds- klänningen som föll mig i smaken. typ . :)

Nu ska jag gå ner till gatuköket o hämta en kebabtallrik o springa till jonathans jobb , han är hungrig ;) haha
Imorgon ifall Lamija inte valt väldigt dåliga tider som mella halv 12 o 15.00 så ska jag till henne eftersom hon har fyllt år. ! Så Grattis till henne. Nu ska jag ge mig i väg i mina über snygga kläder. NOOOOT , fin svart skit lång åbro piké tröja o mina fina svarta linnébrallor.. Lite matrester på med då.. Det ger en fin touch. ;) hahha. skriver väl i morgon eller något igen, eller senare ifall det händer något i mitt spännande liv O.o haha!.

Puss! / Liza

Kommentarer


Kommentera inlägget här: