Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Hellllloo

Kategori: Allmänt

Tjäna, nu sitter jag här lättad som bara den.. Eftersom min bror Johan har varit med om en mototcykel olycka så har inte min dag varit sådäär perfekt om man säger så. Har varit orolig hela dagen. Fick inte veta så mycket mer än att han hade krockat med en bil. Men nu har jag fått reda på allt, han är hemma nu och han klarade sig med en stukad tumme o fot, lite blåmärken o skrapsår. Inget allvarligt som tur var, men mototcykeln däremot är kvaddad. Men det gör inte mig något! ;) <3

Hopp igår var det som sagt var trubadur, men först var jag hos lamija o det var trevligt =) Längesen jag träffade dom, o så var det nytt folk där med. Trevligt trevligt, sen gick jag till kalles o var där nere o träffade folk.trevligt. sen gick vi till Janni, somnade typ så vi gick hem till Elvis o gosa o somna.

Idag har Jonathans mamma o hennes gubbe kommit hit så vi har käkat lite tacos o sånt. Gott =)
Nu ska jag sitta o kolla lite på datorn o se ifall vi kan få igång photoshop så jag kan leka med bilder! :D woho. Sånt är kul.
Hopp. Hadet så fint!
Puss! /Liza.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: