Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

suuuck

Kategori: Allmänt

Tjääna, nu sitter jag uppe hos pappa o häckar framför datorn. Han har åkt till falkenberg med elisabeth så nu sitter mina bröder o min pojkvän o spelar fotboll o ett mototcykel spel. Får Johan inte åka motorcykel får han spela istället, hehe. Igår o i Fredags jobbade jag kväll på kalles, fredags var det väldigt lungt inte alls mycket folk o igår så var det abonerat, jag har aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv, dom dansade linedans o drack ingenting förutom vatten o kaffe på ett ungefär. De som satt på uteserveringen betalade mer än dom 60 pers som var inne, sjukt. Så jag Thea o Annsofi var lite sura igår. Sen efter kalles så gick vi till Stavros, o sen gick vi vid 04.00 men var inte hemma förens 05.00, den biten brukar ta typ en kvart o gå, men lilla Johan o Jonathan skulle leka Zlatan när dom hittade en liten grön halväten boll. Såååå det gick inte så snabbt o gå hem ifall man säger så. Nog om det för vi somnade när vi kom hem...

På Onsdag bär det åt till Jönköping med Ida, Ryhov faktiskt. Då blir det massa olika ryggmärgsprov, JIPPI! Och det kommer ta hela dagen SUUUCK!. Dom ska testa för bland annat Borrelia, som låter som en könssjukdom men det är det inte!. Har redan gjort min hjärnröntgen o det visade sig att jag inte hade några tumörer så det kan jag vara glad för! woho! Nu finns det väll inte så mycket mer o skriva så... Ha det fint!
/Puss!
         Ida & Jag



                              Mitt allt <3
Sötnows!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: