Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Hej

Kategori: Allmänt

Jag är inte så duktig på det där med att uppdatera, har vart i Göteborg o lite så, hos syrran jag Johan Karin o Honey. Ganska trevligt faktiskt, vi gjorde inget speciellt, satt ute för det mesta var jättevarmt.. Åkte lite färja till lite olika öar. Det var trevligt. Hemresan var dock inte så jättekul.. Det var väl ca 30+ ute o vi sitter i en liten golf utan ac o på full värme bara för att bilen inte ska börja koka. + ! stadskörning.. det var inte så härligt måste jag då säga. Jahaja.

Denna helgen som varit har jag jobbat. Suck..
Ja ja jag får pengar men ändå, lite trött på att jobba helg efter 3 helger typ. Inte kul..

Jaha det med skolan "löser" väl sig nu, jag går florist nu o står kvar som reserv på frisör, inte för att jag tror någon kommer tacka nej men ändå.. Tycker jag inte om florist sååå hoppar jag av, sen vad jag gör efter det får ni veta senare, inget är säkert än..
Suuuck, måste gå till jobbet snart, o det är snuskigt varmt ute o ska ha en massa kläder på mig o bära saker fram o tillbaka.. suck suck o suck igen.. jag vill inte.. O så ska jag antagligen jobba hos pappa senare sen med..........
jaja, bara tacka o ta emot.
O nu är Jonathans semester slut :( blir det sitta hemma själv på dagarna jag inte jobbar, det är inte kul :(

Nehe jag kanske ska göra mig iordning innan jobbet.. en kvart kvar..

Puss :*  /Liza

Kommentarer


Kommentera inlägget här: