Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Halloo

Kategori: Allmänt

Hejsan, har inte skrivit på länge.. Har varit upptagen med annat, och har inte kunnat göra så mycket mer än ha ont.
Dom senaste två veckorna har Ida varit här o jag har varit på sjukhuset och tagit ryggmärgsprov, VAD ÄN LÄKAREN SÄGER, DET GÖR SKIT ONT TRO MIG.. Min läkare sa att det skulle vara som ett myggbett, bullshit. Jag fick lite bedövnings salva för skinnet men själva sticket o fy fan. Ruggit jävla ont gjorde det. Gjorde provet på onsdagen smärtan gick över på Måndagen. Kändes som nålen fortfarande var i ryggen.. Allt jag kunde göra var att ligga ner.. KUL!!! Inte alls. Så jag var i stort sett rätt handikappad. Jonathan fick vara min slav, det hade jag inget emot dock :)..

Så nog om det.
Nu sitter jag uppe hos pappa, han är i väg med husvagnen han o Elisabeth,. Så nu sitter Jonte, Mange,Micke o Alsed o spelar fotboll på xboxet o dricker bärs.. O jag fick sitta nere vid datorn o datanörda mig, det är ju kul.. hmm..
Snart blire semester, o då kanske vi ska åka ner till Ida jag Johan o Karin, Ida bor nere eller vid sidan av kartan får man väll säga, alltså i Göteborg. Sen så kanske vi tar en liten tripp ner till Danmark. Vi får se, annars kanske vi åker ner (tror jag) till Halmstad eller ngot. Det är ju rätt gött det med =)

Mer än detta vet jag inte vad som händer. Och det har inte hänt så mycket som är intressant heller som finns o skriva om iaf.........

såååå
Pusstja / Liza

Kommentarer


Kommentera inlägget här: