Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tisdag, 2 dec!/ons 3 dec

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag lovade att jag skulle lägga in bilder igår på tatueringen. För det första hittar jag inte min mobilsladd och för det andra så glömde jag kameran uppe hos pappa.. :-( men men.

Vi firade pappa igår det blev smörgåstårta och massa annat gott att tugga på.  Jag Jonathan och Johan köpte en stor korg fylld med en massa gott inför julen, Julkaffe, glögg, knäckebröd, julthe, osv. Massa gott. :-)

Nu gör jag inget speciellt alls så jag tänkte göra en asfrän lista, ja jag har tråkigt.

1 Jag tycker tatueringar är hur fina som helst, ifall den är bra gjord och ett fint motiv
2 Jag älskar att slå in julklappar
3 Jonathan är min bästa vän och pojkvän
4 Johan är den som alltid får mig glad
5 Jag älskar att måla även ifall det inte händer så ofta
6 Min första  riktiga pojkvän var när jag var 14
7 Jag vill gifta mig..
8 ... och skaffa barn.
9 Jag har glasögon
10 Jag hatar matte
11 men älskar samhällskunskap, svenska, engelska, geografi och självklart frisörämnena.
12 Jag saknar Ida
13 Jag älskar att åka skidor
14 Jag vill åka på en skidresa, vääldigt snart
15 Jag vill också åka utomlands med min kära pojkvän
16 Jag har tre tatueringar
17 Jag bryr mig om miljön
18 Hatar djurplågare
19 Ullared is the shit
20 Ed Hardy är min favorit när det gäller märken, allt annat ser likadant ut på ett ungefär.
21 Jag vill ha antingen en Amerikansk Bulldog eller en Rottis senare.
22 Jag är en gnagare ( AIK )
23 Jag har problem med rygg och huvud.
24 Jag har inga småmuskler i ryggen
25 Jag är väääldigt sparsam utav mig
26 Jag jobbar som städerska
27 DHW och Grey's är mina favoritprogram
28 Jag älskar julen
29 Jag bakar alltid pepparkakor med Louise, varje jul
30 Jag är trött väldigt ofta.
 och nu orkar jag inte mer för jag hittade sladden! :-)

men det hjälpte ju inte mig mkt med tanke på att telen är skadad, föstår inte får ALLTID skitmobiler...

puss nu ska jag fösöka få igång den


Med tanke på att detta inlägg inte publicerades idag då uppdaterar jag på denna ;-)

Inte hänt så mkt idag, jag lämnade in min telefon och fick en bra lånetele, mkt bra mkt bra.. Och nu sitter jag och tittar när jonte spelar spel.
Imorgon blire ullared, säkert en hel del folk men det får jag väl stå ut med.. Blir nästan alla julklappar där :-) mkt bra mkr bra. Bild på gadden hare inte blivit heller.. Får ta och fixa det imorgon, får hämta pappas kamera.. Eller så kan sofia ta med den senare! as bra.. Ska ringa henne nu.. uppdaterar senare!
Puss!

Kommentarer

  • syster stor säger:

    jag tror att du köpte den där korgen till pappa för att du skall kunna käka upp godsakerna;)



    saknar dig me lille prutt.

    2008-12-03 | 17:53:58
    Bloggadress: http://idagbgrockcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här: