Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

suck suck och åter suck

Kategori: Allmänt

jag har nog inte suckat så här mcket på jättelänge, det har varit mycket nu...
Jaja, jag har fått upp min gran (en vit med röd belysning, ascoolt.) shoppat alla julklappar alla utan en, men den fixar jag i morgon, pepparkaksbak blir det på i morgon för det blev inte av i söndags, louise var magsjuk :( och så har jag bara två prov kvar sen kan jag sluta sucka.,

idag i skolan så gjorde vi inpackningar i håret på varadra och jag hade turen att jag fick fylla i mina slingor också :-) ska köpa ett moussse för mina röda slingor så att det bevarar färgen, mcket bra. Har 20% rabatt med. Det är gött.  Sen blev det att åka hem, och så nu sitter jag här.. Jätteont i huvudet och klockan är bara sju. inte bra.. Vill sova. Vill ha lov. Nu smög sig katten under mitt täcke och gosar med mina knän. Mysigt.
Elvis har även varit elak och bitit av kabeln till baslådan. Inte svårt att laga men ändå. Sån gris.

Snart kommer Ida, MYCKET trevligt.
Nu orkar jag inte skriva mer för mitt huvud EXPLODERAR snart. :-(
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: