Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

jag vet!

Kategori: Allmänt

as kass uppdatering, jag vet.! Men nu har det varit fullt upp med julafton och juldag och sjukdommar och allt möjligt.
Julafton var bra, först var vi hos Joel och firade, käkade julfrukost och öppnade paket, sen bar det upp till pappa, där käkade vi mat och öppnade ännu fler paket. Sen åkte jonathan ner till Joel och jag, Ida och Pilo stannade hemma hos pappa och drack glögg, det var trevligt. Sen somnade Pilo, jag drog hemmåt och Ida till Joel. Trevligt.

Juldagen, jadu vart ska jag börja? Det var skitskoj, utgång alabahama! Det går inte skriva ner, ni skulle inte förstå. Hur kul som helst, nya vänner, trubadur på kalles, slagsmål, ja så som det är här i Mullsjö. Mycket skoj, kvällen slutade med att jag stekte prinskorvar hemma hos Joel. Det var mycket uppskattat.

Dagen efter Juldagen, INTE lika kul. Var död hela dagen. Sen blev det klippning på Mikkan och gick jag hem och dog.

Och så idag, idag har jag jobbat...Tittat på tv.... och nu sitter jag vid datorn, alltså inte ett skit. Och jag börjar bli SJUK, halsen är helt tjock hela jag är öm och allt är äckligt. USCCCCCCCCH.

Här kommer en bild på min pojkvän, sen får ni bilder på alla andra dagar.. Det vill däga när jag har fått bilderna ;-)
Puss och kram o Gott nytt! :-)

HONEY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: