Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Fikadag

Kategori: Allmänt

japp, idag var det fikadag, det betyder alltså en massa lussebullar, glögg o en annan massa gott och så en film på det. Härligt. Det var det vi gjorde i skolan idag.
  Imorgon så är det julavslutning och sen är det lov. Hääääärligt, och sen kommer Ida, mycket bra dag. Får väl se vad vi hittar på för något roligt.

jag har gjort typ, lockar? med en vågtång, det tog bara en timma ungefär ifrån att jag hoppade in i duschen. :-) rekordtid tror jag, jag sitter snart på mitt hår.. Kanske ska ta o klippa av någon centimeter eller två. haha..

Jag var även hos optikern idag, och jag slipper köpa nya glasögon :-)
Men men , nu ska jag titta på tv.
Puss!

________________________________________________________________________________________________

Jaha nu kan jag inte ens kolla på Jamie Olivers matlagningsprogram utan att dom dödar djur.. I programmet, du får se hur man gör, de stackars små kycklingarna. :-(
blä

Kommentarer


Kommentera inlägget här: