Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Dagen före julafton

Kategori: Allmänt

Jag har inte riktigt hunnit att blogg nu det sista, Ida har kommit och så har jag jobbat och varit hos farmor o farfar, köpt julklappar, och nu ska jag köpa min sista till Jonathan. Sen så ska vi baka julgodis, fixa lite coola frisyrer på ida.

Och nu hinner jag inte skriva mer, för nu kom mamma och vi ska åka till stan.

Vill också säga att jag och Jonathan har varit tillsammans i 1 ½ år nu, igår. Mycket trevligt.
Inget vi direkt firade, mös hemma i soffan och kollade på Tv, och sen somnade.

Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

  • Junitjej säger:

    GOD JUL!

    2008-12-23 | 08:47:24
    Bloggadress: http://junitjejen.se
  • c a s p e l i h n a säger:

    Nu har jag en tävling på bloggen igen!

    Ett armband tävlas ut. Men snabba på, för tävlingen avslutas redan i morgon bitti! Var med du också! =)

    2008-12-23 | 08:53:38
    Bloggadress: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: