Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

5 dagar kvar

Kategori: Allmänt

bara fem dagar kvar nu sen så är det ledigt i två veckor. Mycket hhärligt.
Allt jag ville säga för dagen är att tjejer är FETLÖJLIGA, eller det kanske bara är jag som tycker det.
   och att jag har städat hela lägenheten idag även ifall jag är kässs, kan ju inte bara ligga och kolla på tv, det suger.

Har även varit duktig och källsorterat idag, eller har inte varit o slängt det än, det ska pappa hjälpa mig med. Ska även ta och panta lite sen.. Men först om typ tio minuter ska jag laga mat, lyx mat. Fiskpinnar o makaroner. DEN NI! :-D

Ida kommer snart! :-) På fredag! Då ska vi shoppa julklappar, hon ska lära mig dricka glögg (undrar hur detta kommer gå), baka julgodis och klä granen hos farmor och farfar. :-) Mysigt :-)

Nu måste jag gå. Puss på er!

lillasyster o jag
_____________________________________________________________________________________________
Uppd.
blir alltid glad av kommentarer! :-D

Jag kunde inte skratta mer, kollade 3 minuter av Blondinbellas show, klarade inte av mer än så. Jag fick tårar i ögonen, för det första så pratar hon så överdrivet, tål det inte, det skääääär in i öronen på mig. För det andra så kunde jag inte låta bli att garva ännu högre när hon pratade om diskning, städning o matlagning. Du är 18 år nu, vänta du bara. Såå jobbigt är det inte att diska och naglarna sabbas faktiskt inte så mycket, har du klena naglar sätt på dig ett par diskhandskar då, laga mat, kan ju vara jobbigt eftersom du ska ha gourme mat varje dag, testa makaroner, det är faktiskt gott ibland.  Städning, minus 10 minuter på gymmet.  "få syn på det verkliga livet" yeah right stackars tjejer som inte vet bättre..
Skulle jag skaffa städhjälp, vad skulle jag göra då efter skolan o plugg? Ibland är det faktiskt kul o städa :-) det blir ju så fint efteråt. Också ett tidsfördriv, alla har ju inte pengar o kasta iväg. :-)

Nog om det.
Gjorde hemmaspa idag, hade så fruktansvärt tråkigt innan så tänkte göra något annorlunda och jag hade ju ändå tid så varför inte..
Det blev inpackning i håret, ansiktsmask , fotbad och en bok. Jonathan tyckte att jag var mindre snygg med ett rosa ansikte. Men skönt var det!

Snart är det dags för sängen, nybäddat och skönt. Härligt.

God natt!
puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    1. Ja, tjejer är fetlöjliga.

    2. Gör stuvade makaroner så blir det godare.

    3. Japp, du kommer älska glögg efter helgen!



    puss

    2008-12-15 | 19:08:57

Kommentera inlägget här: