Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

1 dec. Måndag

Kategori: Allmänt

Jag hatar mitt internet.. Men det ska börja funka idag har dom lovat.
Helgen har varit bra,

Fredag, efter skolan kom jag hem och inväntade Linda, Jimmy och min kära pojkvän som var i göteborg. Dom kom inte förens vid typ 21.00 så under den tiden gick jag och Johan, min bror ut med Mattis hund Mia. LÅNG promenad, det var skönt, sen lämnade vi Mia och traskade bort till Petra som ligger hur långt som helst härifrån (känns det som i regn) sen åkte jag hem kollade lite på Idol sen kom Jimmy, Linda och min kära pojkvän.. Mkt trevligt.

Lördag, Jag och mamma åkte in till stan efter 4 timmars sömn. Köpte en jättefin klänning som är typ turkos. Den är fin. Sen gick vi och åt mat på twin city. Jag tyckte ....el struzzo lät fränt så det tog jag, frågade sen vad det var för något och då visade det sig att det var struts.. MYCKET gott :-) Sen så åkte jag hem, duscha och drog till Mattis med Madde för då var det dags för gadd. (bilder kommer senare ) Det blev typ en mexikansk döskalle :-) Så nu har jag påbörjat gadd nr 3. trevligt trevligt. Sen blev det film i mängder, somnade vid 05.00

Söndag. Jag Jonte och Johan var på julmarknad i Jönköping, vi inhandlade också en födelsedagspresent till pappa för han fyller år idag :-) hela 55 år. Sen skrapade vi trisslotter och dog nästan av vad tråkigt vi hade. Inte lika trevligt. Så vi somnade tidigt. :-)

Och så nu, sitte rjag i skolan. Och ska snart börja min lektion. Så jag får uppdatera senare :-) ha det gott.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: