Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Jobb Jobb Jobb..

Kategori: Allmänt

Tjäna, nu har jobbet hos pappa dragit igång igen, det är gött. Dock änså länge bara städjobbet men det andra börjar väl nästa vecka någon gång, då börjar pengarna rulla in.. Dock börjar skolan snart så det blir att jobba sönder helgerna. Men det är gött.. Finns inte så mycket annat att göra precis..
Idag blire nog lungt, hoppas jag. Helgen har bestått av fiska o hänga med Mikkan o Matte, och ja, jag tycker om att fiska, det är gött :) fick dock ingen fisk ..  Massa bad denna veckan också, det är skönt.  Härligt när det är så fint väder.
Snart kommer Johan och hämtar mig, min bror. Orkar inte vara kvar här nu, it sucks!.
Snart fyller min babe år, 22 tillomed. Vad ska man köpa detta året då? Kan köpa en dammsugare det har vi ju båda nytta utav haha, slipper man väcka halva mullsjö med den. Inte nog med det den suger fruktansvärt dåligt.. Fast dammsugare är inte roligt att få.. så får väl köpa något annat.. också.. haha.

Ne snar kommer Johan så måste dra.
Puss :*  /Liza

Kommentarer


Kommentera inlägget här: