Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Hallo

Kategori: Allmänt

Heej, har precis vaknat i den här värmeböljan.. Skulle jobbat idag men blev icke så, och nej inte på Kalles utan hos pappa för dom har äntligen öppnat igen, woho.. Fast det kan var rätt skönt att inte jobba i sån här värme.. usch..

Jonathan är på jobbet han slutar om någon timme eller så, det är gött. För då blire käka lite mat. I'm hungry. Va o bada igår med, i furusjö. Med Ida, Sofia, Louise o Morsan då.. Det var väl trevligt. Fick lite färg, det är gött..

Nu vet jag inte vad jag ska göra, solen har ju inte kommit till balkongen än, så jag kan inte sola.. det suger.. Och det är absolut ingenting på TV o sååå kul är det inte att sitta vid datorn o bara kolla.. nono.. 

Finns inte så mycket mer att berätta. Såå.. Ha det fint..
:* /Liza

Kommentarer


Kommentera inlägget här: